Способи доставки та оплата


- Доставка по Україні

(здійснюється за допомогою служби "Нова пошта") Доставка Новою поштою здійснюється кожного дня з понеділка до суботи. При оформленні замовлення на сайті менеджер зв'язується з Вами протягом 1 години, щоб підтвердити наявність товару в магазині і для уточнення правильності даних одержувача. Попереджаємо про те, що при замовленні товару на вагу, вага може відрізнятися від замовленої на сайті на 30-40 грамів.

Відправлення замовлення здійснюється протягом 3х днів. Замовлення оплачується на сайті карткою VIZA/MASTERCARD


- Кур'єрська доставка по Одесі

Доставку по Одесі Ви можете замовити в будь-якому нашому магазині. Доставка товару здійснюється за допомогою таксі. Після оформлення та оплати замовлення Ви можете обрати будь-яку службу таксі та замовити його самостійно або це зроблять наші продавці. Вартість послуг таксі не входить в суму замовлення, покупець сплачує її окремо.


- Безкоштовна доставка

При сумі покупки від 2500 грн. доставка безкоштовна. Ви можете сплатити замовлення на сайті карткою.


- Самовивіз

  1. Проспект Олександрівський 13, «Книжковий ринок» з 9:00-20:45

  2. вул. Перлинна 5б з 10:00 до 21:45

  3. вул. Генуезька 3б з 10:00 до 21:45

  4. Райдужный масив 15/2 з 9:00 до 20.45

  5. вул. Сахарова 36 з 9:00 до 20.45

Ми дуже намагаємося радувати Вас як якістю товару, так і його ціною. Для цього, ми максимально ретельно відбираємо продукт, уважно моніторимо нашу цінову політику, все для того, щоб Ви залишалися задоволеними та отримували від нашого продукту максимальне задоволення. Але бувають збої, обсяги поставок великі і на жаль не завжди виходить вивчити кожну баночку і кожен кілограм товару.Обов'язково перевіряйте продукцію на пункті Нової пошти. Якщо ви виявили пошкоджений, зіпсований товар або відсутність товару в посилці, будь ласка, зв'яжіться з нами не забираючи посилку з пошти за номером 0997150603.


МИ ЗАЛИШАЄМО ЗА ВАМИ ПРАВО ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ.


ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ "НОВОЇ ПОШТИ"

ПРОСИМО ЗАБРАТИ ПОСИЛКУ ОДРАЗУ ПІСЛЯ ПРИБУТТЯ ТА РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРИТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ НА НАЯВНІСТЬ ВСІХ ПРОДУКТІВ У ПОСИЛЦІ. КОЖНА ПОСИЛКА ЗАСТРАХОВАНА НА СУМУ КУПІВЛІ, ТОМУ ПРАЦІВНИКИ СЛУЖБИ "НОВА ПОШТА" ПОВИННІ ВІДШКОДУВАТИ СУМУ ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ У РАЗІ, ЯКЩО ПРИЇХАЛА ПОШКОДЖЕНА АБО РОЗБИТА БАНКА З НАШОЮ ПРОДУКЦІЄЮ.

ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСИЛКИ ВИ АВТОМАТИЧНО ПІДТВЕРДИЛИ НАЯВНІСТЬ ВСІХ ПРОДУКТІВ У НІЙ!

Ми не несемо відповідальність у випадку, якщо в замовленні щось відсутнє при відкритті посилки у Вас вдома, якщо Ви вже забрали посилку з відділення "Нова пошта".