МИ ЗАЛИШАЄМО ЗА ВАМИ ПРАВО ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ.


ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ У ВІДДІЛЕННІ "НОВОЇ ПОШТИ"

ПРОСИМО ЗАБРАТИ ПОСИЛКУ ОДРАЗУ ПІСЛЯ ПРИБУТТЯ ТА РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРИТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ НА НАЯВНІСТЬ ВСІХ ПРОДУКТІВ У ПОСИЛЦІ. КОЖНА ПОСИЛКА ЗАСТРАХОВАНА НА СУМУ КУПІВЛІ, ТОМУ ПРАЦІВНИКИ СЛУЖБИ "НОВА ПОШТА" ПОВИННІ ВІДШКОДУВАТИ СУМУ ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ У РАЗІ, ЯКЩО ПРИЇХАЛА ПОШКОДЖЕНА АБО РОЗБИТА БАНКА З НАШОЮ ПРОДУКЦІЄЮ.

ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСИЛКИ ВИ АВТОМАТИЧНО ПІДТВЕРДИЛИ НАЯВНІСТЬ ВСІХ ПРОДУКТІВ У НІЙ!

Ми не несемо відповідальність у випадку, якщо в замовленні щось відсутнє при відкритті посилки у Вас вдома, якщо Ви вже забрали посилку з відділення "Нова пошта".